niedziela, 1 grudnia 2013

Patchworkowy archeolog

Pan B. obserwując moje akrobacje związane z patchworkiem, stwierdził że to jak praca na wykopaliskach ;) Rzeczywiście - po wycinaniu równych kwadracików, przyszła kolej na układanie tego w jedną całość na podłodze. Potem, po kolei zszywałam małe bloczki, kładłam zszyte z powrotem na podłogę w odpowiednie miejsce, potem zszywałam kolejne bloczki z drugimi itp, itd.... uff.... i to jeszcze nie koniec!

Najmniejsze kwadraciki są wielkości 4 cm ;)







12 komentarzy:

  1. Piękne to jest. Gdzie kupujesz materiały?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to są moje początki z patchworkiem (zresztą co widać na ost. zdjęciu), więc na razie próbuję na materiałach z SH :) jest tu też moja dawna spódnica, poszewki i materiał z wymianki z Anko ze Szczecin Szyje :)

      Usuń
  2. Piękne zestawienie kolorów, bardzo żywe:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, kolory rzeczywiście mega żywe - lubię takie przy prostych formach geometrycznych :)

      Usuń
  3. No! I to lubię! Takie 4cm kawałeczki! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne kwadraciki :-) I kolorki jeszcze piękniejsze :-). A 4 cm są idealne na początek! ...odezwał się znawca tematu - ha, ha, ha . Jest pięknie, trzymaj tak dalej !

    OdpowiedzUsuń
  5. Superaste. Fajne są takie nieregularne paczłorki. Mój Luby za każdym razem się dziwi, dlaczego tnę na kawałki "takie drogie" materiały.

    OdpowiedzUsuń
  6. Asiu - rozpędzasz się niczym błyskawica!! :D

    zapraszam do siebie na bloga po wyróżnienie :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne ten patchwork - taki niby chaotyczny a jaki uporządkowany. Kolory rewelacyjne, ale przede wszystkim podoba mi się zróżnicowanie tych kwadratów. Mój mąż też się uśmiechał pod nosem jak zszywałam kwadraty na poszewkę i co chwila coś odkładałam na podłogę. Faceci ;-)

    OdpowiedzUsuń
  8. fiu fiu :) Aśka, idziesz jak burza z tymi patchworkami. Szczecin powoli staje się polską stolicą patchworku, nawet ja się przekonałam do ich szycia.

    OdpowiedzUsuń
  9. Super kolory.
    Zapraszam do siebie po wyróżnienie :)

    OdpowiedzUsuń