niedziela, 24 listopada 2013

Porządek w materiałach

Chyba każda/każdy z nas marzy o porządku w materiałach - jest to temat, który przewija się na każdym spotkaniu szyciowym :)

A jesień za oknem isnspiruje do robienia generalnych porządków. Tak więc moje materiały doczekały się tego, że się pięknie prezentują i są równo ułożone dzięki tekturkom ;) Chociaż przyznam, że lwia część nadal jest niepoukładana, ale przedstawiam Wam fotkę tylko tej ładniejszej części. Polecam naprawdę, bo pozytywów jest dużo takiej formy układania - można wszystko znaleźć w szybkim tempie, wszystkie materiały widzisz i nie musisz całego swojego dobytku z kartonów wyrzucać na podłogę by znaleźć skrawek materiału będący na dnie, łatwiej jest też dobierać materiały do patchorku. Same/sami oceńcie :)


A poniżej zestaw materiałów wybrany ma patchworkową poszewkę na kołderkę dla Pana M. :)



7 komentarzy:

  1. Śliczności! W tapczanie też zrobiłaś porządek? ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale masz fajowe materiały. Co za kolory!!! Najbardziej mi się podobają te w paseczki i te w kropeczki.

    OdpowiedzUsuń
  3. Rzeczywiście najładniejsze są te drobne paseczki:) Śliczna kupeczka, cieszy oko:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ech :) brakuje mi przestrzeni, a tyle bym chciała mieć wzorów jeszcze :) kropeczek mi brakuje w różnych kolorach ;)

      Usuń
  4. Kolory są bardzo energetyczne, także zapowiada się świetnie. Ja też mam prawie porządek :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to się chwal :) pokazuj co tam masz w swoich zakamarkach

      Usuń